Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

בדיקת האזנת סתר

בדיקת האזנה

בדיקות האזנה מתייחסות לשימוש בכלים ואמצעים טכניים מתקדמים לביצוע בדיקות האזנה בבתים, במשרדים וברכבים, ניטור טלפונים ניידים, איתור חדירה בלתי מורשית למחשבים ומקומות נוספים, והכל על מנת להגן ולמנוע איסוף מידע על אנשים פרטיים, חברות וגופים ממלכתיים.

בעידן הטכנולוגי של היום, ישנם איומים טכנולוגיים רבים על הפרטיות שלכם. כמעט כל המידע שלכם פתוח לצותת וניתן לעקוב ולאסוף אותו על ידי יריבים ומתחרים באמצעים מתוחכמים'. בדרך כלל, בדיקת האזנה למניעת ציטוטים היא פתרון מהיר ויעיל למניעת זליגת המידע החשוב שלכם לאנשים הלא נכונים.

בדיקת האזנת סתר: לבדוק את האזנה שלך
בדיקת האזנת סתר: לבדוק את האזנה שלך

הצדדים המעוניינים במידע שלך עשויים להיות מגוונים ורבים, בהתאם לתחומי העניין והאינטרסים שלהם בשימוש במידע הפרטי שלך. מידע הוא כוח. מידע רגיש שנפל לידיים הלא נכונות עלול לגרום לנזק משמעותי, בין אם מדובר במידע אישי רגיש, מידע עסקי/תחרותי, שכן תוכנת האזנה המושתלת פיזית במכשיר נייד יכולה לעקוב אחר כל פעולה במכשיר הנייד, כולל היסטוריה. פעולות, סיסמאות, שיחות וואטסאפ, הודעות שנמחקו, תמונות, מסמכי מיקום ועוד.

זיהוי האזנות סלולרי על ידי חוקר פרטי

לפונים ניידים הפכו מזמן לידידה הקרובה ביותר של האנושות. בנוסף ליתרונות הרבים שמביאים טלפונים ניידים, ישנם גם איומים חמורים על הפרטיות ועל המידע הרגיש שלנו.

בחינת טלפונים סלולריים ותוכנת SPYPHONE תקועים היא פעולה מקצועית הדורשת ציוד מתקדם, תוכנה ברמה מאוד מתקדמת וטכנולוגיה חדשנית, לדעת לאתר המצאת תוכנה וזליגת מידע ולמנוע האזנות סתר נוספות.

בדיקה על ידי אנשי מקצוע מובילים היא חוקית לחלוטין, בשונה מהאזנת סתר למשרד רכב או טלפון שהיא עבירה פלילית על פי חוק האזנת סתר ועונשה עד 5 שנות מאסר.

שימוש בטכניקות שונות על מנת לזהות ולמנוע האזנת סתר

בשנים האחרונות מכשירים המשמשים לביצוע האזנות סתר וחדירה בלתי מורשית באמצעים אלקטרוניים עשו התקדמות טכנולוגית משמעותית. שיפור זה בא לידי ביטוי בשדרוג מהותי של ציוד ההאזנה, במזעור ותחכום של ציוד הצילום, ובשיפור המשמעותי בתחכום של ציוד הקלטה סודי, הפיכתו לממוזער, איכותי ובמחיר סביר לכל משתמש נגיש וזול, כאשר המחיר אינו מהווה חסם או חסם כניסה.

ציוד האזנה בסיסי אפילו נמכר באינטרנט, מאופיין בקלות התפעול שלו וניתן לרכישה בקלות בחנויות מקוונות באתרים רבים באינטרנט (ללא התקנה על ידי איש מקצוע).

ההתקדמות הטכנולוגית בתחום האזנת סתר מחייבת אנשי מקצוע לבדיקות האזנה להישאר בחזית הטכנולוגיה ולהתקדם בהתאם.

במסגרת בדיקת האזנה, לאיתור האזנות וכל סוגי האזנה, אנו בודקים הימצאות מכשירי האזנה שהוסרו (נסתרים): מיקרופונים, מצלמות נסתרות, מכשירי האזנה והקלטה, מכשירי GPS ברכב, האזנות טלפון וכו'. בבתים פרטיים ציוד, משרדים, רכבים וכו'.

בדיקת האזנה אשר משרד חקירות מבצע:

איתור משדרי נפח אלחוטיים

איתר משדרים אשר אינם פעילים או כבויים.

אתור האזנת סתר על קווי תקשורת ומחשבים.

איתור משרדים המשדרים באמצעות קרן לייזר מרחוק

איתור משדרים סלולאריים.

איתור תדרי WIFI משדרים.

זיהוי משדר GSM במצב שידור ובמצב המתנה

חיפוש פיזי לאיתור מיקרופונים ומכשירי הקלטה אשר אינם משדרים.

מסקנה

בדיקת האזנת סתר היא תהליך חשוב ומרכזי בתחום הגנה על העסק מפני זליגת מידע לידיים עוינות. התהליך מסייע בזיהוי נקודות הפריצה ומספק המלצות לשיפור האבטחה של מערכות המידע של הארגון. על ידי ביצוע בדיקת האזנת סתר תקופתית מקפיד הארגון על אבטחת המערכות הממוחשבות שברשותו ועל הגנת המידע והתהליכים הפנימיים שבארגון.

מה היה לנו עד עכשיו?
בדיקת האזנת סתר היא בדיקה שמתבצעת באמצעות מכשיר מיוחד אשר משמש לאיתור וגילוי מכשירי ציטוט ומצלמות נסתרות.
במהלך הבדיקה, חוקר פרטי או בודק מיומן סורק באמצעות מכשירים מיוחדים תדרים שונים בחלל הנבדק, מאתר אותם ומספק דוח בדיקה שעשוי לסייע בעת הגשת תלונה במשטרה או בהליך משפטי.
תוצאות הבדיקה במידה ואכן נמצאו מכשירי האזנה וציטוט או מצלמות סמויות אשר הותקנו שלא כדין, יכולות לשמש בהליך משפטי או בהגשת תלונה במשטרה כנגד מי שהתקין את מכשירי ההאזנה והציטוט באופן לא חוקי.
איך לבחור מקדם אתרים

בחירת מפתח אינטרנט היא החלטה קריטית שיכולה להשפיע באופן משמעותי על הצלחת הנוכחות המקוונת שלך. מאמר זה מספק הנחיות

כתיבה שיווקית

מאמר זה בוחן את התפקיד החיוני של כתיבה שיווקית בעסק. הוא מתעמק בטכניקות, באסטרטגיות ובעקרונות המנחים עותק שיווקי משכנע

ניהול דף עסק בפייסבוק

מאמר זה מספק תובנות מקיפות לגבי אסטרטגיות יעילות לניהול דף עסקי בפייסבוק. הוא בוחן את הניואנסים של יצירת תוכן

תחזוקת אתרי אינטרנט

תחזוקת אתרים היא היבט חיוני בהפעלת פלטפורמה מקוונת. תהליך זה כולל בדיקה, עדכון ופתרון תקלות של אתר אינטרנט כדי